Chip tuning

Chip tuning je izraz, ki se uporablja za optimizacijo moči in navora motorja. Vsi avtomobili, ki so bili narejeni po letu 1990, imajo za nadzor delovanja motorja vgrajen ECU (elektronska krmilna enota), ki nadzira točko vžiga, vbrizg goriva, polnilni tlak, izpušne pline, kakovost goriva itd. Chip tuning je optimizacija programa, ki ga ECU uporablja. Pri optimizaciji spremenimo parametre programa tako, da se občutno izboljša pospešek vozila, končna hitrost pa se poveča za 5 – 10 km/h. Pri tem pa servisni intervali ostanejo enaki. Optimizacija moči in navora bencinskih motorjev je možna do 10 %, pri dizelskih do 20 %, pri motorjih s turbo polnilnikom (bencin ali dizel) pa od 20 – 40 %. Na vse optimizirane programe je neomejena garancija. Programiranje izvedemo z OBD II tehnologijo, brez fizičnega posega v ECU enoto za večino vozil. Za nekatera vozila pa je potrebno programirati s posebnim postopkom BMD na ECU enoti.
Na trgu je prava poplava raznih dodatnih modulov za optimiziranje moči, ki modificirajo podatke na elektronskih senzorjih, kar pa ni optimalno in se velikokrat zgodi, da ECU javlja napake in se posledično vklopi opozorilni znak: Check engine, service ali rumeni znak motorja. Prodajalci le-teh dodatkov pa vas pošljejo na servis, čeprav je problem v dodanem modulu. Prav tako ni priporočljiva vgradnja cenejših kopiranih optimiziranih programov, ker lahko nastopi več težav s samim delovanjem motorja.
Primer: AUDI 1,9 TDI (100 KM) ima vgrajen originalni program, ki je specifičen za točno ta model vozila. Če pa ta program kopirate in vgradite v recimo A3 ali A4, ki imata sicer popolnoma enako motorno moč, se pojavijo težave. Vsako vozilo ima svoje karakteristike, ki zahtevajo lastne programe, ki vam jih z našo predelavo tudi razvijemo in nadgradimo, s tem pa se težavam izognete. Za oblikovanje programa imamo vso potrebno diagnostično in programsko opremo ter se po možnosti prilagodimo tudi željam posamezne stranke (povečanje moči motorja, navora, končne hitrosti).
Celoten postopek programiranja traja približno med 1 do 2 uri, odvisno od tipa motorja. Pred in po opravljeni storitvi opravimo meritve moči in navora motorja na valjih, z izpisom le-teh.
Z našo predelavo bo vaš jekleni konjiček poskočen, močan in hiter za ugodno ceno. Po predelavi pa nikoli ne ostanete sami. Na razpolago vam je servis, v katerem je vsa sodobna tehnična oprema za diagnozo motorja in elektronike, česar pri ostalih chip tuning izvajalcih ponavadi ni na voljo.